注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

True Love kiss

小博:t.sina.com.cn/mgbin

 
 
 

日志

 
 
 
 

引用 2010年08月05日  

2010-08-08 22:09:15|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
本文转载自david《2010年08月05日》

 

引用

david2010年08月05日

今日本身系因为mina生日, 所以同可怡决定同距一齐去长隆当庆祝...

点知可怜嘅mina神早流流肚痛...身体要紧!甘距就冇去....

于是...我就同可怡.可怡嘅大佬可桢(神似林钊佳).可怡嘅表弟xx(神似小二)一齐出发啦.....(两个人都超得意...)

 

千辛万苦终于到长隆...

哇咔咔...一入到去...我地都好兴奋...首先就去垂直过山车....

2010年12月28日 - david - approach老实同你讲....你去佐绝对唔后悔!!

不过到左你坐上去果一刻你就后悔啦~2010年12月28日 - david - approach

你冧冧....先系慢慢感上到最顶紧张死你....然之后仲要系最顶停一停黎吓一吓你..

等依D前奏都做足之后...

就即刻将你推入随时刺激到你想喊住返屋企嘅垂直90度...2010年12月28日 - david - approach

今次玩完我冧我以后都唔敢再玩啦....真系超级惊~~2010年12月28日 - david - approach惊到你黏线!!!

之后就去大摆锤....好晕好惊~~不过主要系晕....

晕到你成个屎忽鬼感...差D想呕2010年12月28日 - david - approach

老实讲, 只要你顶得顺呢两样.....其他根本就冇问题...

咩十环过山车....我地玩完一次仲专登去坐多次....2010年12月28日 - david - approach

之后就去玩剩低嘅项目.......................

 

最最最最最值得我记低嘅就系激流勇进....2010年12月28日 - david - approach

虽然一D都唔惊...不过真系好刺激吖!!!!!!不过要体你点玩咯~2010年12月28日 - david - approach

我地4个傻佬玩完一次之后就企系出口通道果度...2010年12月28日 - david - approach

等其他人玩果震.靠住船嘅冲击力.D水就直接飞埋黎...2010年12月28日 - david - approach仲好玩过系只船度...

可天超奸...2010年12月28日 - david - approach

系千钧一发之时整烂可怡嘅雨衣帽...搞到距超级狼狈...哈哈2010年12月28日 - david - approach真系超惨...

我地就甘玩左好耐...之后又去坐上船度玩...

最后....我同可怡, 可天都冇带雨衣帽...等D水直接淋落个头度...(可祯话要保住形象喔~“保住半壁江山”哈哈~笑死我...)

然之后到喷水嘅地方...我同可怡双手举起全身湿晒....哇咔咔2010年12月28日 - david - approach超爽!

 

我地真系超好玩...最尾除佐可祯部分头冇湿之外....我地全身都湿晒...2010年12月28日 - david - approach

于是....系我嘅细心观察同建议下..2010年12月28日 - david - approach

我地一致决定好猥琐感去厕所用人地用黎烘干手嘅烘干机黎烘干头发同件衫....2010年12月28日 - david - approach

点知...可祯体都冇体就一支箭感冲入女厕...2010年12月28日 - david - approach真系拉都拉捂住...

笑到我同可怡差D成个人训低, 真系估距唔到咯....2010年12月28日 - david - approach

后生仔!做事唔好甘冲动哇~哈哈....

总之...今日超级开心啦~

 

最后...祝mina生日快乐!!!!!2010年12月28日 - david - approach

 

 

 

我懒得写咯~ DAVID都写得几生动,勉强引用,哇哈哈~

  评论这张
 
阅读(130)| 评论(14)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018