注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

True Love kiss

小博:t.sina.com.cn/mgbin

 
 
 

日志

 
 
 
 

一塌糊涂  

2009-10-10 21:47:09|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

题注:以下呢篇文章没逻辑 极混乱到一塌糊涂

呢个星期。哎呀

要补课喔 真系可恶

不过都习惯咗噜 反正出得多要晒钱 嘻

 

上网买手绳,因为放假 等啊等 等到8号先来

嘻.下昼就比咗小彬啦 佢话佢就满足我一次咁多啦

平时佢唔习惯戴嘢噶喔

不过咧,我都未见佢戴过 衰人来嘅

佢就随身携带咯。唉~我的一片心机啊..

 

呢个星期好似没咁压抑 虽然要月考

哈~我好喜欢我班嘅傻B啊,得闲就系度讲冷笑话

晚上教室半空状态啦 但笑声响彻教室 哈哈

 

啊,仲有,晚上果几位Boy,真系几好玩噶,嘻

 

话咁快 折磨人嘅月考过去了

呢次考得一塌糊涂 数学真系差到我痹咗

其他没点复过,都唔好

呜呜~考到我想哭

 

好啦,为咗安抚我小小嘅心灵

放学就跟Mina +0 小倩去行下街咯

嘻~去咗最近开张 全城最大嘅吉之岛

咦..好衰噶 使咗成百蚊 我又要喊了

不过 Shopping真系几开心嘅~嘻嘻

 

唔。好惨啊,睇紧韩国最新恐怖片《瑜伽学院》

睇咗我唔敢做瑜伽了, 呜呜~

 

好啦,呢篇野系米好一沓糊涂咧 仲有笑话赠送添

唔信你睇 ↓

 

桑拿入面…
骨妹 :[Sen山, 你蝕唔蝕飯?] (先生你食唔食飯)
男客人:[??.......]

骨妹 :[sen山, 射個精嗎?] (先生, 寫個 drink 嗎?)
男客人 :[err.......] (面都紅哂)
骨妹 :[ sen山, 要唔要做雀仔按摩呀?按完仲可以除…] (腳低按摩……鎚……
)
正宗潮州菜…
客人:"伙計 , 有咩好介紹呀?!"
伙計:〝食老鼠拼盤啦,有老鼠蛋、老鼠腸、老鼠豬耳,但冇老鼠鵝〞
(滷水拼盤 )

深圳麥當勞…
港客:〝唔該一個豬柳漢堡。"
店員:〝要蛋呀。〞
港客:〝唔要蛋喇唔該!〞
店員好勞氣:〝你要蛋喎!〞
港客開始?憎:〝我唔要蛋喇,我淨係要豬柳漢堡咋!〞
店員更加勞氣:〝要蛋一蛋? r,要蛋十分鐘呀 ……〞

入境處…
遊客:"要睇新款證定畜牲證呀?" ( 身份證定出生證?)


巴士站…
遊客:〝Sen山唔該,請問你有冇生痔瘡呀?(有冇散紙唱)

街道上…
遊客 : [請問侏儒村係邊?] (G2000)

數碼通…
遊客 : [ 呢個管睇到雷電嗎? ]
售貨員 : [唔會, 好安全架…]
遊客 : [無雷電顯示功能嗎?!] ( 來電顯示)
售貨員 :[手機唔駛用避雷針的~]
遊客 :[咁我部手機可唔可以出煙先 ? ] (trade in)

豐澤電器…
A 遊客:〝請問呢部電視機有冇電視框呀?〞(Discount)
售貨員:〝當然有啦。〞
A遊客:〝咁電視框幾多錢呀?"
售貨員:"唔好意思要成架買,冇得要個電視框架〞
B遊客:"請問忍忍支係ben? 另外呢度有冇死守間?〞﹝影印機、洗手間﹞


髮型屋…
髮型師:[小姐想點剪呀?]
小姐:[師父,同我剪得多神似D !]
髮型師:[己經好神似嫁喇喎?!]
小姐:[唔係神似,係要有神似! !] (要有層次)
髮型師:[ 小姐想做D咩顏色呀?]
小姐:[我想做好似森林咁 0既色! ] (深藍色)
髮型師:[ 森林?? ]
小姐:[係呀~~]
一塌糊涂 - MG~*° - On<wbr>e More time

 

哈哈哈哈~

  评论这张
 
阅读(59)| 评论(11)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018