注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

True Love kiss

小博:t.sina.com.cn/mgbin

 
 
 

日志

 
 

兩星期  

2009-08-09 22:33:44|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

上星期.我終于去咗睇<冰河世紀3>啦!

哈哈..好搞笑的呢.Mina老在旁邊爆笑.

好滿足阿.等了那麽久~終于可以看到了

 

之後去咗本味食野.

那個XX服務員.企系我地嘅台隔離,一直幫其他台服務!

仲有阿.問下個pizza系點噶這麽.

佢就一直Sell個咩咩芝士Pizza.

我地諗住食完通心粉睇下飽唔飽先嘛.米叫佢上粉先咯.

點知同佢講咗4.5次都沒反應,直到我地點埋個pizza佢先肯離開.~!#$%^&*()_+|

最後我地飽死街頭..

 

今個星期六晚.

睇<一齊來看流星雨>,天阿!!!!!!!我沒有看過比這更撈的電視劇啦!

學<流星花園>學得超噁心.

今個星期日.

其實我想睇好多好多電影噶哇.

<特種部隊><追影><竊聽風雲><我的機器人女友><大內密探靈靈狗>

諗住一個人去睇啦..懶得約人了我都.

呃.不過嘛,佳林聽講我要去正佳.又叫我去滿記飲糖水.

好啦.我諗住飲完去北京路行街嘛.

我大概點幾兩點去到吧.跟住去Fruty Mix搵+0.

哎喲.反正無聊.米食下糖水咯.

嗯..我覺得.我食果樣木瓜奶太白撈比較普通.

下次要食好多好多水果個個.嘻~

 

然後等阿等.終于見到丹純.佢手機傻傻地哇.好難搵到佢.

系正佳4樓等佢.跟住聽到d人競選歡歌寶貝. 我覺得嘛.有d人都唱得幾好聽噶.呵呵~

嗯..滿記d糖水真的不錯. 下次我還要吃~嘻

 

肥吧肥吧. 為了美食.我可以肥d噶~嘻

 

啦啦啦~其實我中意齣街噶.因爲可以著唔同嘅靚衫~

仲可以聽丹純話我索添.嘿嘿.(佢阿.咩都話好睇噶啦.)

 

阿~好爽阿.沒作業.晚上可以玩了好多個鐘的電腦.

瞓前咧.我又可以睇<王老虎搶親>喔/真的好好笑噢.哈哈哈哈~

 

呃.今日淩晨睇咗<花樣年華>,好有好有深度阿.

"如果我有多一張船票,你會不會跟我走"

 

宜傢我一邊寫日志.一邊睇<新宿事件>

幾好睇噶.雖然有點暴力.

唉.為了生活.為了出頭,還有什麽,人是做不出來的..

 

電影好好看,我愛看電影~哈

 

 

  评论这张
 
阅读(47)| 评论(27)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018