注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

True Love kiss

小博:t.sina.com.cn/mgbin

 
 
 

日志

 
 
 
 

8.16  

2009-08-16 22:14:00|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今日.晨早流流7點幾.我就醒咗.好眼瞓但又唔知點解唔想瞓噢.

就咁玩手機阿玩手機~ 點知8點幾小彬打來喔.

話佢地6班聚會噢.. 叫埋我去. 雖然睏睏的.不過還是答應了.嘿嘿.

 

哎喲..去華南植物園燒烤喔.好熱.還好多蚊子.我去到沒多久就靠雙腿

10點幾去到吧.有好多人都已經認得噶拉.

唉..可惜阿.米睇我平時咁玩得阿.不過我同唔熟嘅人一起唔識講野噶.

不過佢地都好照顧我嘅.好似孫坤明果d啦.哈哈..

有個女仔話. 爲什麽沒蚊子咬你阿?

我:有阿.不過全消了.

她:阿?怎麽全消了.蚊子咬我了都不會消

我:因爲我是A型血阿.A型血被蚊子咬了.很快就消了.

她:(很驚訝地)真的?

我:說笑的.

然後全部都笑了..原來個個都好認真聽我說.還當真了. 哈哈..

 

吃了不多東西,睇佢地玩都好開心.一班人都幾搞笑.嘻~

哈..仲有人爆洪彬初三時同我發短信嘅事.原來大家就系果時個個都記得我.

 

燒到兩點左右就走嚕..

跟小彬走.另一個門口有車可以方便小彬和我分別回家.嘿嘿

不過.別開心那麽早.

~!#$%^&*()_+| 植物園沒事搞那麽大幹嘛阿~!

走走走.下午兩點阿.最晒最熱的時候阿~

竟然走走錯了三四次~

不過裏面好多野睇噶.沙漠植物.極地植物展覽室.好有趣噶~

不過由于唔系買套票.沒得入展覽室睇,我都系睇牌介紹噶咋 嗚嗚..  -_-||

終于翻來了~

今天過得好開心阿.  今天我又和六班過了~

不過.腳好累腳好累~ 還抽筋呢.嘻

  评论这张
 
阅读(46)| 评论(4)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018